hemmaplan.

Nu är jag äntligen hemma! eller landade för ca 2 timmar sedan men har skruvat ihop några små bord och packat upp det mesta så det inte är så mycket att göra imorgon :) resan bromma - sundsvall gick fort, eftersom jag somnade innan vi ens hunnit från bromma... har sovit det mesta av bil åkandet förutom sista biten hem, rätt så skönt!

I sundsvall sprang jag snabbt igenom Birsta, köpte bara en väska på monki sen blev det två vita bord på Ikea och lite småkraffs till rummet och min lilla toa :) resten av grejerna skulle mamma och pappa köpa och ta hem med släp när dom åker ner i oktober! kom oss därifrån vid halv nio - nio så det blev bra många timmar vi sprang runt där.
                 
mina söta rara


fredrik!

Imorgon väntar tjejmiddag med bland annat brudarna här uppe och möjligen bastuflotte om vädret tillåter. Hoppas även att fredde är sugen på att ta en glass eller så, länge sen jag träffade den söta och vi har nog ett och annat att prata om :) Sen hoppas jag även hinna träffa bland annat peder och rebecca om hon nu är i malå det vill säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0