I never knew that everything was falling through.

Idag var alltså sista dagen i huvudstaden och jag åker härifrån förälskad på nytt. Underbar stad, älskar när det alltid händer något, alltid rörelse osv. Ja jag är måttligt less på mitt liv hemma i hålan...

Dagen startade i gamla stan ett stopp på b&j's glassbar var ju självklart, sitter alltid bra i magen! Visst det svider i börsen men det är värt varenda öre :) Efter att bara gått runt och kikat där ett tag vandrade vi in mot stan. Hade planerat att inte shoppa idag utan bara kolla eftersom jag tänkt handla lite på Ikea imorgon plus att siffrorna på kontoutdraget inte är allt för roliga efter gårdagen men ett par chinos från monki och lackleggings från gina fick följa med hem, inte allt inte allt för illa ändå när det kalaset bara slutade på 200 kr :)

Kvällen har jag spenderat mesta tiden uppe på terrassen, lite finare väder hade absolut inte skadat men mysigt var det :)
 
Imorgon blir det en helvetes bilresa hemåt... Åker med lite blandade känsor, visst det blir galet skönt och roligt att träffa alla och sova i min egen säng nu när jag trots allt varit borta i två veckor men jobbigt att komma tillbaka till verkligheten nu när man bara varit. 

En sak som jag verkligen ser fram emot är tjejmiddag med brudarna! :D blir myyyyyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0