I wish I was your favourite girl.

Satan så skönt det var att sova i mig egna stora helt underbara säng!!!1 Ja efter två veckor i stenhårda sängar är min rygg lagomt mycke dödare än tidigare, behöver lite massage i think, syster??
Vaknade i alla fall kring tolv, tog en mycket mumsig morgoncigg, började städa undan röran i rummet sen kom Joe förbi en sväng och sa hej :) Fortsatte städa och nu ser det inte allt för hemskt ut! Nu återstår bara att ta moppen och klippa en gräsmatta = pengar sen bär det av till Malå och tjejkväll med några sötnosar. Pizza, film, ännu mer godsaker och en massa prat lär det bli som alltid sen har jag även planerat att försöka dra med dom på ett litet kvällsdopp uppe i solviken eftersom vi sket i att hyra bastuflotten den här gången. Men får väl se hur det går, tror nog inte dom kommer vara allt för peppade :]

Aja nu ska jag kila iväg, lär väl bli något inlägg mot kvällen om det finns tid för dator :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0