imorgon -> övik.

Sitter som sagt i stan nu, efter en kortare dag på stan och en sväng uppe på solbacken plus en massa bärande eftersom sandra ska flytta till övik möte jag upp sötfrida som följde mig och sandra på dallas för en ganska så sen middag. När min efterlängtade parisare var slut åkte vi vidare till a-torp där jag och frida hälsade på hos matilda och hanna i deras nya lägenhet, Jättemysigt var det! Sen avslutade jag och sandra kvällen med en lyxshake på max, mums!

Imorgon bär det av med första flyttlasset till Övik, eller dövik som ylwa-lii så fint kallar det ;) vet inte vad jag ska säga om saken haha! Så alltså ännu en tidig morgon iallafall plus ännu mer bilåkande, fredrik bara skrattade åt mig när jag sa att jag skulle till övik, han trodde jag skämtade eftersom jag inte gjort så mycket annat än flängt runt i sommar menmen ;)
Aja sängen kallar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0