man måste stå för något, annars faller man för allt.

Slutade med att vi såg nån knasfilm, har ingen aning om vad den hette men många skratt fick man då! Riktigt skönt att umgås lite med oskar eftersom vi inte sett varandra på ett ganska bra tag. Hann ta mig en promenad ner till farmor också sen hem och sätta sig här. Väntar på att matilda ska ringa upp nu, när jag ringde henne för ett rätt så bra tag sen satt hon på toa, haha sötgumman :)

Imorgon tror jag att jag ska försöka få med mig pappa min på fotboll sen lär det bli en hemmakväll då det, ryktades om tacos! Fick erbjudande om att följa med till lycksele i morgonkväll men vette tusan om jag orkar? Skulle säkert bli roligt men känner att jag nog inte har orken till det just nu... Men men får se vad som händer, det lutar nog åt att vara hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0