rewind.

Middag på pizzaan med 5 underbara brudar, rentaskarna ju! Blev en kebabrulle tillslut efter många om och men :) Mätta och belåtna drog vi vidare på mk där det inhandlades Ben & Jerrys och även två filmer blev hyrda, Fredag den 13 och En shoppaholics bekännelser. Dom var faktiskt rätt bra :) Sen körde Joe upp oss till Linnea där vi blev kvar till kring tolv någon gång då jag och Linda fortsatte upp till en stuga vid norrbacken. Innan vi anlände hit stannade vi hos Josefin på graven och satt där ett tag. Riktigt skönt, har saknat att bara sitta där...

Just när vi var påväg att bege oss kom Jonas dit och satt med oss en stund, han höll oss sällskap ända hit upp tills vi tillslut bestämde oss för att gå in eftersom det börjar bli rätt så kyligt ute nu.

Imorgon bär det av till Norsjö för min del! blir mysigt att äntligen få umgås med Fredrik och prata i sinne! Och maria såklart :) Aja nu blir det att vara lite social med Linda som jag verkligen har saknat under dom här veckorna. Mina söta rara <3 PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0