sushi.

Efter en heldag på stan blev det till att slänga i sig lite sushi på hotellet sen en massa tv tittande, första gången jag åt sushi och det var faktiskt inte helt fel! Sen är det typ första veckan på ja, snart fyra månader jag har satt mig ner och sett tv. galet. Annars var det riktigt mysigt att bara springa runt i affärer, stockholm är helt klart den finaste staden jag varit i och det är alltid lika skönt att komma hit även om man kanske inte hinner med så mycket mer än spring runt i affärer, grönan och strosa runt på söder och i gamla stan. Jag tror verkligen jag hamnade fel, i en liten by uppe i geografin. Tror jag skulle trivas så mycket bättre med att bo i en storstad istället.

Imorgon blir det åter igen in i smeten, vi ska strosa runt lite i gamla stan om vädret tillåter, gå i lite affärer än en dag sen tror jag det pratades om grönan mot kvällen :) Dock blir det nog inte så mycket mer shopping imorgon eftersom att det blir sundsvall, Ikea & Birsta på torsdag plus att det börjar kännas lite tomt i börsen. Sög verkligen att lönen inte kommer förän på fredag men å andra sidan kanske det är lika bra :) Nu blir det sängen för innan 09.00 imorgon ska jag ha hunnit slänga i mig frukost! gonatt & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0