If only that someone was me.

Efter ännu ett äventyr är jag än en gång på hemmaplan, tjejkväll och massa mys är vad den här helgen har erbjudit :)
Här hemma blir jag dock inte så länge, bara inatt för imorgonbitti bär det av med mor och far till Skellefteå, där jag som det ser ut nu iallafall stannar tills på onsdag.
 

Blir att för det första umgås med sandra eftersom att hon på torsdag tar sitt pick o pack och flyttar till Övik, TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ATT DU LÄMNAR MIG HÄR UPPE!!11 eller så inte... är rätt lagomt avundsjuk på henne kan jag lova. Sen ska jag även umgås med matilda, hanna, frida och lisa skulle jag tro! blir mys :) självklart blir det att kika på stan också nu när jag äntligen har fått mitt lönepapper!  :)

Nä nu blir det ut och ta en rök sen måste jag packa den förbannade väskan ännu en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0