But I'm open, you're closed.Where I follow, you'll go.

Första helgen jag vart hemma på länge nu och jag måste erkänna att det varit skönt. bara umgåtts med gamla vänner som man ser allt för sällan, spelat kort med mor & far, sovit i min egna säng och bara varit. Inte alls så hemskt som jag trott att det skulle vara, får ångest över att jag hållit mig undan härifrån under en allt för lång tid...

Inatt fick jag mig en sängkamrat av allra bästa slag! Linda tog sitt pick och pack och följde mig tillbaka till Kriberg efter en dag i malå som kantades av b&j's, vänner och en tripp upp till ättesstupan där vi klättrade runt ett rätt så bra tag! underbar utsikt, konstigt nog var det även första gången jag var där?
Natten blev lång och precis vad jag behövde. prat långt in på småtimmarna då vi egentligen borde somnat för längesedan, cigaretter ute på taket och ännu mer prat om allt och inget. en timmes sömn var vad vi fick men det räckte gott och väl.


tillsammans klarar vi vad som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0