Utkast: Nyvaken och ...

Nyvaken och alldeles mör i hela kroppen, kanske inte så konstigt med tanke på att vi sprang upp och ner från högsta våningen och bar flyttkartonger. Rätt roligt var det att se vart hon ska bo osv :)

När i väl kom hem igår blev det tilkl att byta kläder sen gick vi ner på stan för att vi skulle se bio men några pojkar där vid nio, Public enemies med bla Johnny Depp. bättre än vad jag trott var den faktiskt! sen blev det hem och lägga sig ganska direkt efter en lång dag.

Nu ska jag då ta en dusch sen in på stan en sväng, träffa evelina och kolla några saker. åker med 16.15 bussen hemåt.


Nu är jag hemma då! Ganska så skönt plus att jag har träffat min "stora" lilla kärlek också :) Mella en söt liten amerikansk cockerspaniel på 9 veckor! Ett nytt tillskott i släktet lusikkakoski alltså som har bosatt sig nere hos farmora.



Blev lite shopping idag faktiskt, underkläder, lackleggings och en mössa. Inget överdrivet alltså.

Skola imorgon och jag känner verkligen inte peppen... Visst det blir roligt att träffa alla men efter två år på den skolan kan man inte annat än att längta efter något annat och sen när man ser hur alla flyttar och får börja på något nytt som dom själv valt blir man inget annat än avundsjuk. Men jag ska väl ändå vara lite glad, vi har haft bra lärare och en inte allt för dum klass så allt för mycket ska jag väl inte klaga. Nu blir det lite fika sen hopp i sängen och förhoppningsvis somnar jag fort så jag inte är allt för död imorgon då allvaret börjar om...
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0