sammanfattning.

sammanfattning sommaren 2009

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
 jaoja!
- dog någon som stod dig nära? 
just innan sommaren började ... <3

- vilka länder besökte du?
måste vara tråkig och bara skriva sverige här heh.
- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
 verkligen.
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
är väl ingen höjdare på datum såhär men det finns absolut händelser jag kommer minnas, avslutningsfesterna, midsommar, stadsfesten, beachen och många härliga sommarkvällar med vännerna!

- största misstaget? 
var väl där mot slutet av juni och det ångrar jag skarpt...

 - har du varit sjuk eller skadat dig? 
värsta sjukan och skadorna hade jag innan sommaren så nej inte märkvärt :)

- bästa köpet? 
kläder skulle jag tro. har väl inte köpt något annat som varit värdare.
- vad spenderade du mest pengar på? 
kläder, cigg och stadsfesten skulle jag tro.

- gjorde någonting dig riktigt glad? 
inget jag kommer på faktiskt...
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
knock you down - keri hilson, kayne west feat. ne-yo

 - va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
ledsnare faktiskt.
- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? 
tänkt kanske?

- vad önskar du att du gjort mindre?
lagt energi på onödiga saker och människor som bara fått mig att må dåligt.
- hur tillbringade du midsommarafton? 
i åskilje i tims stuga.

- blev du kär i sommar? 
var väl det sedan tidigare.

- hur många förhållanden?
ett teeep.

- favoritprogram på tv? 
ärligt ser jag inte tv längre.

- bästa boken du läste i sommar?
pinsamt nog har jag inte läst någon.

- största musikaliska upptäckten?
tomas ledin HAHA

- något du önskade och fick?
ingenting.

- något du önskade dig men inte fick?
bättre tider.
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
åkte till norsjö och partade med massa folk :)

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
OJA!

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
simone?
- vad fick dig att må bra? 
mina underbara vänner och min familj!

- vem saknade du? 
mest av allt, Josefin.. <3
- de bästa människorna du träffade?
en del godingar runt om :)

- sommarens sötaste?
FREDRIK

- sommarens besvikelse? 
en händelse där i början av sommaren.

- sommarens bästa?
vännerna

- sommarens hetaste?
STEKARLINDA JUU

- sommarens största kärlek?
t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0