time to say goodbye?

Har just sett film med mamma, Ps. I love you. En av dom bästa filmerna helt klart! Sen blev det en snabb dusch på det också och nu väntar sängen, skulle ju vara en smart idé att försöka lägga sig i tid och skapa lite rutiner innan jag börjar jobba kanske, försova sig då skulle ju inte vara det roligaste.

Gårdagen slutade inte som jag trott men tusen gånger bättre! Var i släppen och badade med lite folk sen blev det Malå och köpa glass, en fisketur på det med en del sköna människor och det slutade med att jag, Linda och Jonas slaggade hos Linnéa. Fast i säng kom vi väl inte förän sju-halv åtta(?). Idag blev det en heldag med Jonas, pizza, bad osv. Riktigt trevligt sällskap kan jag lova!

 
och denna donna saknas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0