jag längtar bort, bort, bort, bort.

Blev varken smultron eller film, vi gick upp till robert istället och var där en stund sen köpte vi glass och satt på torget tills jag drog mig tillbaka till krilleberg :)

Mina planer för helgen blev tillslut Trästocks lördag och lycksele på söndag, det innebär alltså att imorgon ska jag sovaaaaa! Sen är sthlm rätt spikat nu också! Grymt taggad kan jag lova. Men nåt som skulle sitta fin fint just nu är en utlandsresa, turkiet, grekland någon? Har nästan bestämt att om jag får ut skapligt med pengar efter sommaren blir det att dra iväg så snart som möjligt för det känns verkligen som nånting som skulle behövas nu kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0