Look at the stars,Look how they shine for you.

Midsommarfirandet och helgen blev väl inte riktigt som jag trott, bestämde hastigt lördag att jag skulle åka till fredde så vid åtta var jag väl här osvosv. Blev att sitta på hotellet med massa underbara människor och bara prata skit till typ tre då jag och min kära fredrik traskade hemåt. Gårdagen bjöd på underbart väder så vi låg ute i stort sett hela dagen och det avslutades med bad i Bjursele och min och Josses go'kladdkaka ;)

Nu hoppas jag att fredrik ska orka sig upp snart så vi kan gå och köpa glass eller något sen ikväll tror jag det blir bussen till stan, umgås med Sandra och Leila i några dagar och bara va, kanske ut till torpet någon dag. Förhoppningsvis blir det lite fler bilder när jag kommer hem, från skolavslutningen osv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0