But I'm open, you're closed.Where I follow, you'll go

Helgen blev väl inte riktigt som jag trott men mysigt var det. Fredag blev det norsjö med Fredde och dom andra sötnosarna sen lördag drog jag vidare med 11.10 bussen och hamnade i Tims stuga i Åskilje, blev badtunna osv och jag tog faktiskt mitt första dopp för i år också och det var nådigt kallt kan jag lova!  Hurvas, förstår inte hur första doppet förra året var redan 27 april ;s söndag drog vi tillbaka till Lycksele och var med matte en stund, åt pizza oså :) när jag kom hem såg jag att pappa och syrran varit gulliga och städat mitt rum, riktigt gulligt av dom :)


Hitills har sista veckan någonsin i 8:an varit sjukt chill, temavecka och vi gör våra egna scheman, vi gillare!
Och såhär ser resten av dagarna ut;

Onsdag; Tema & kortdag
Torsdag; UMEÅ
Fredag; Se musikalera och städa ur skåpen
Måndag; Luleåååååå
Tisdag; Avslutning och hotellet!

Tre dagar på skolan kvar för min del då, grymt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0