you're not coming back I got a reason to cry.

Tusen miljarder tankar som bara vill ut men det känns egentligen ganska onödigt att sitta och skriva här för jag kommer nog inte så långt med det men men..

Idag har väl varit en av dom dagarna man helst bara vill ligga i sängen och bara.. ja va. men istället blev det stan med min älskade fredrik och det var nog bättre än att ligga hemma i sängen och älta, otroligt skönt att umgås med min gumma var det iaf! vi chillade stan, åt så vill höll på att spy, gick i allt för många affärer(enligt fredde), träffade en jonathan osv. men det spelar egentligen ingen roll vad vi gör när vi är med varann, ändå lika roligt. en tröja fick iallafall följa med hem, nu gäller det att spara pengarna till sthlm(om det nu blir av?). När jag väl kommit hem städade jag och syster i husvagnen, gode sliten är jag nu kan jag lova! nu blir det duschen sen sängen och en låååååååååång sovmorgon för min del. puss

Kommentarer
Postat av: fetnnnnnnnnnnnnnn

ALLT FÖR MÅNGA :] hihih bubben

2009-06-18 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0