Släpp aldrig in dom.

Jag ska aldrig mer vara den som står kvar med ett hjärta i tusen bitar, efter att ha givit det till den älskade i hopp om att det ska vårdas längst in bredvid ett annat hjärta som slår. Mitt hjärta ska aldrig mer slå för någon annan som inte kan säga föralltid, för föralltid finns inte. Det är bara tomma ord. Ingenting kommer finnas kvar utom ett rostigt svärd som hugger och vrider i mitt bröst. Aldrig mer ska jag leva för någon annan, aldrig någonsin ska jag lägga mitt liv i någon annans händer för att sedan tassa runt på tå och vara rädd för varje lilla misstag som kan förstöra något som kan låta ens hjärta falla i marken.

"I belive that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go. Things go wrong so that you appreciate them when they're right. You belive lies so you eventually learn to trust no one but yourself. And sometimes good things fall apart so better things can fall together"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0