big love.

Det har känts jobbigt, det känns jobbigt och det kommer fortsätta göra det. en lång lång tid. och det är okej att gråta, man måste gråta. släppa ut allt.

Det finns dagar man bara vill ge upp och inte hittar någon mening i det man gör och det finns dom dagar då det känns som det aldrig varit bättre, dom dagarna man umgås med dom som betyder mest. idag var en sån dag, jag fick iallafall träffa stora delar av dom där som man enkelt kan säga; förgyller mina dagar.

Dom som kan få en att skratta åt vad som helst, vända en skitdag till något underbart.

Dom som får en att glömma det sorgliga och jobbiga om än bara för en sekund.

Dom som man vet finns där, no matter what.

Och jag vill bara att ni ska veta att jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: lindi

aj laf jo bjusi

2009-10-04 @ 03:47:02
URL: http://rentask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0