buhu

Dagen började dåligt, beep-test då jag för det första har fått fel i någon disk osv i ryggraden så jag ska egentligen inte löpa sådär just nu iallfall så det inte blir värre och jag får så förbannat ont och sen hade syster tagit mina inomhusskor. dum som jag är springer jag ändå och just nu känns det knappt som ryggen bär...
Feta jävla magvärken hela jävla dan, underbart...
Vi har fått världens suraste och förmodligen segaste jävla busschaufför som måste vara sveriges mest otrevliga jävel sen ska dumfan köra fast så jag kommer hem en hal jävla timme senare än vanligt så jag missar bussen jag tänkt ta tillbaka...
Sen har pappa tappat bort nummret till R så Thailand är nog ganska så kört...

Fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0