it's all about you.

"Farväl har aldrig varit min starka sida, även fast jag vet att jag har orden på min sida har farväl bara varit någonting jag vill undvika. I ett halvår har jag känt dig nu, ganska så exakt faktiskt. Och hela tiden inuti mig har det funnits tvivel. Jag har alltid vetat att det har funnits någon bättre än mig och du har alltid lyckats hitta den. Kanske har du aldrig älskat mig så mycket som jag hoppades på. Kanske har jag varit för naiv och kanske stod du och skrek ord jag inte ville höra. Men vad gör det nu? Vad gör alla tårar jag spillt för dig, desperat och förstörd, nu? Vem kommer komma ihåg det jag känner för dig om hundra år? Jag kommer ihåg att varje gång jag grät, hur ensam jag kände mig. Jag kunde gå ut på gatan och se människorna runt mig som luft. Som att min omvärld hade tappat lusten att bli sedda av mig. Och jag trivdes."

precis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0