you can't break a broken heart.

Jag saknar då sommaren sakta smög sig på, då vi varken viste om det fortfarande var vår eller om sommaren var kommen. Då vi inte riktigt visste vart vi stod. Känslorna flödade och allt vi ville var att springa ut från kyrkan, liksom ha det bekräftat att nu är sommaren kommen.Lika mycket saknar jag oss, då vi inte riktigt visste var vi stod fast vi inte brydde oss ett dugg. Jag var din och du var min. Dom där tidiga morgorna jag vaknade av solen som lös in genom det öppna fönstret efter en allt för lång natt, då bara du och jag fanns. Jag saknar att höra orden "Jag älskar dig". Jag saknar att få ett fint litet sms just efter vi lagt på. Och jag hatar att veta att det är över. over. borta med vinden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0