stockholm serenad.

Klockan ringde just före sju och det var motvilligt jag lämnade min varma säng. Tog en dusch, drog snabbt på mig lite kläder för att bege mig ner till bussen. Sov hela vägen till stan där jag mötte upp faster! Blev en mysig lunch på tatung och sen strosade vi runt på stan, inhandlade en jacka från carlings, jeansskjorta från gina och jeanstights från vero moda :) fick även en sten från artic gem av henne, en grön aventurin som jag själv fick välja ut.


"Aventurinen är lugnande och balanserande vid emotionell
upprördhet. Den kan hjälpa oss att slappna av och uppleva
vårt liv genom ett öppnare och fridfullare sinne. Det är en
typisk healingsten och kan ta fram minnen och gammal
smärta. Detta för att vi ska kunna transformera dem i
kärlek, förlåta och utvecklas genom våra erfarenheter till
medvetna och närvarande människor"


En välbehövlig dag som bestod av mycket prat och reflektioner av allt som hänt, otroligt skönt!
Innan bussen gick hemåt igen hann jag även möta upp Evelina och Matilda, saknade tjejer men förhoppningsvis blir det återseende redan till helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0