Så länge vi båda andas.

Det blev en riktig myshelg, underbara vänner, idol, massa gott, moppe, grillande osv. Helt underbart med andra ord!

När jag äntligen kommit mig ner till malå och klarat mig från regnet drog vi oss snabbt ner på pizzan där jag och malin proppade i oss en kycklingsallad var medans linda bara tog en cola. Sen bar det av till mk där vi köpte oss lite onyttigheter sedan bar det vidare till malins pappa där vi såg idol & kändisdjungeln, skrattade, skrek och ja bara hade det mysigt :) vi bestämde oss för att vi skulle ut en sväng så det slutade med att vi körde till släppen och pratade med jonas en stund och på hemvägen hann vi även titta in hos jim och träffa fredrik :)  väl i malå körde vi förbi hos peder sen hem och isäng! 

Lördag blev det en riktig sovmorgon då vi inte klev upp förän två, fikade lite sen bar det av på fotboll. Fotbollen varade dock bara i ca 20 minuter eftersom vi kanske varit en aning långsamma i det röda huset på smultron. För att fördriva lite tid innan vi skulle hämta upp matilda på busstationen bestämde vi att dungers skulle bli nästa stopp men icket, dom hade stängt. Tillslut kom iallafall mattis så då tryckte vi kladdkaka sen blev det vidare till släppen där jag, linda, matilda, malin och jonas spenderade några timmar på stranden sen blev det även en tur till hans stuga där vi satt och roade oss med tändstickor, muggar och glasflaskor(?) haha. När vi tillslut anlänt till malå svängde vi förbi Josefins grav sedan en tripp förbi boden och tillslut vid köksbordet i det röda huset på smultron :)

Idag blev det ganska snabbt hemfärd för min del eftersom jag hade tänkt hinna säga hej till moster och kusinerna som vart på besök i helgen. Åt lite mat sen svängde dennis och hans mamma förbi på en fika innan dennis skulle med bussen till lycksele. Blev även en kvällspromenad med elvira runt samhället då vi kom fram till att vi sa börja gymma tillsammans! Kan bli rätt spännande :)


eftersom det inte finns några bilder från helgen slänger jag in en bild från förra sommaren som jag just hittade på fejjan;


haha, sandras student och jag ser måttligt road ut !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0