youyouyou.

Joe kom hem från umeå över dagen och med sig hade han några vänner, tårta på idrotten och grillen med jonas och linda det är väl dagens händelser. Träffade min nya psykolog/kurator/socionom eller vad jag nu ska kalla henne och det kändes faktiskt riktigt bra, skönt att jag tagit tag i det igen, lite rätsida på saker och ting när man får prata med någon som egentligen inte har en aning om vem jag är och därför inte kan ta illa upp osv av vad jag säger. grymt skönt ! Sen kom även breven från tingsrätten idag... vet inte vad jag tycker om det egentligen. kommer bli otroligt tufft men ändå blir det skönt att få det överstökat och inte behöva vänta på det längre. så 1 oktober sitter vi där.


för vad vet vi om kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0