When it all comes crashing. sometimes I miss it

Utanför fönstret regnar det och mörkret börjar falla. hösten börjar komma och med den ävan kylan såsom mörkret. konstigt nog längtar jag till snön ligger på marken, kanske för att vintern som gått förde med sig tusen överraskningar och minnen. det var nog den bästa vintern jag haft, vintern 08-09.

En annan anledning till att vintern lockar är väl att sommaren inte blev vad jag förväntat mig, men sen är ju frågan; när brukar det egentligen bli det ?

Allt för sällan


Helgen var iallafall grym! Fick umgås med underbara brudar, träffa fredrik, mysa med jonas och dom andra så jag ska inte klaga, allt var på topp nästintill hela helgen.


"det verkar så enkelt vännen,
ändå är det så obegripligt svårt.
Ja, det verkar så enkelt
men ingenting i denna världen var
väl någonsin lätt att förstå."

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för helgen, älskar dig!

2009-09-02 @ 21:58:23
URL: http://malinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0