you are my only.

Har börjat komma igång med träningen igen, finally! Gymmet igår, innebandy idag och imorgon blir det gymmet igen :) förhoppningsvis kommer det innebandy fler gånger i veckan plus att jag ska försöka träna lite intervaller osv i hallen på torsdagar efter skolan. blir kanon hoppas jag! inser nu hur mycket jag verkligen saknat innebandyn, bara komma bort från allt annat och göra det jag tycker om mest av allt :)

Tror att jag kommer må bättre på alla sätt och vis nu när det satt igång igen, för efter fyra månaders uppehåll från inneabandyn och all annan slags träning kände jag verkligen att det var nåt som saknades!




Friluftsdag var det idag iallafall. vi hade valt fiske men kan väl inte säga att det blev allt för mycket av just det men roligt hade vi då!

Nu blir det sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0