jag orkar inte slåss.

"Det är sättet jag aldrig kysser dig på. Det är sättet jag aldrig låter mina fingrar leka genom ditt hår.
Det är sättet jag aldrig gör det du gör med mig.
Det är sättet jag säger "Du betyder ingenting". När jag en sekund senare sluter mina ögon och tänker att du är allt jag andas för.

Det är sättet jag tänker att det spelar ingen roll. Det är sättet jag tänker på att vi förr eller senare faller isär.
Det är sättet dina andetag kommer att leka över någon annans kropp. Det är sättet jag inte längre orkar slåss.

Det är mitt försvar i en värld där jag känner att jag inte längre får plats.

Men det är ändå sättet du får mig tänka på socker, när allt svider som salt i ett öppet, blödande sår."

Kommentarer
Postat av: matildac

finblogg:D

vad gör du?

2010-02-27 @ 01:03:14
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0