won't turn back time

2010 är nu 8 dygn gammalt, åtta dygn som försiktigt låtit mitt hjärta och tankar börja ladda om. I små små steg har jag faktiskt börjat reflektera det gågna året i större drag och det har faktiskt fått mig att inse att jag både växt som person och mognat till mig en aning.

Det gågna året var verkligen ett helvetets år, ett prövo år.
Ett år som gick som en berg och dal-bana och dalarna sjönkt många gånger längre än vad jag tidigare trott var möjligt. Jag hamnade i situationer som jag aldrig trott att jag varken skulle behöva eller klara av att handskas med.
Men jag kan inte säga att jag gjorde rätt alla gånger, inte alls. Men jag gjorde det på mitt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0